GIVENCHY – Ange Ou Demon (Etrange) EDP ادو پرفیوم ژیوانشی آنجئو دمون ادو پرفیوم (ژیوانشی آنژو اترنج پارفوم)

فروش رفته :0
تعداد موجود:1

Original price was: 5,950,000 تومان.Current price is: 4,950,000 تومان.

برند این محصول

 

عطری که به خاطر مهارت سازندگانش هر کسی را شیفته و عاشق خود میکند ، بسیار فریبنده ، اغوا کننده و گمراه کننده که در سال 2006 توسط  Jean-Pierre Bethouart, Olivier Cresp ساخته شد.

ذات دوگانه «آنجئو دمون» احساسات تازه‌ای را در شما برمی‌انگیزد و به‌واسطه سویه‌های اسرارآمیز و متنوعش شما را به‌سوی خودش جذب می‌کند. «آنجئو دمون» از آن عطرهایی است که سرشتی عمیقا اغواگر و دلفریب دارد. آمیزه شرقی، کاریزماتیک و قوی این عطر به‌طور همزمان هم هوس‌برانگیز و هم بلورین و کریستالی است.

طراوت شیرین نت‌های اولیه این عطر از نارنگی ماندارین، زیره سفید و زعفران سرچشمه می‌گیرد، درحالی که سرشت گل‌فام نت‌های میانی را روایح سوسن، ارکیده ماکسیلاریا و گل یلانگ می‌سازد. رد ماندگار «آنجئو دمون» هم براساس دو نت چوبی خلق شده است: اقاقیا و خزه درخت بلوط، اما نت‌های هوس‌انگیز و پودری دانه تونکا و وانیل هم در نت‌های پایه وجود دارند.

توضیح در مورد نام: با توجه به عدم پذیرش محصولاتی با نام دمون در کشورهای اسلامی، این محصول در این کشورها با نام اترنج عرضه می‌گردد.

حجم

100 میلی لیتر

کشور مبدا

فرانسه

سال ساخت

2006

جعبه

جعبه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “GIVENCHY – Ange Ou Demon (Etrange) EDP ادو پرفیوم ژیوانشی آنجئو دمون ادو پرفیوم (ژیوانشی آنژو اترنج پارفوم)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

حمل و نقل کالا

محصولات پیشنهادی