GUERLAIN – Guerlain Homme Intense EDP گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم

فروش رفته :0
تعداد موجود:1

6,500,000 تومان8,800,000 تومان

برند این محصول

 

محصول سال 2009 برند خوش ساخت گرلن است که در تکمیل محصول قبلی اش Guerlain Homme طراحی و روانه بازار شد. این محصول ظاهری جذابتر نسبت به نسخه قبلی داشته و بر خلاف گرلن هوم که ادو تویلت بود، این محصول ادو پرفیوم است و خلوص عطر بیشتری دارد.

«گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم» به‌عنوان یک ادیشن بهبودیافته، غلیظ‌تر و دارای مایه‌های هوس‌انگیزتر نسبت به عطر «گرلن هوم» عرضه شده است. آمیزه این عطر جذاب، حاصل همکاری تیری واسر و سیلوین دلاکورت است.

آمیزه این عطر غلیظ‌تر و هوس‌انگیزتر، برپایه ساختاری دوگانه شکل می‌گیرد که سویه‌های انسانی و حیوانی نت‌ها را بیرون می‌کشد. نت‌های آغازین توانسته‌اند برجستگی ویژه‌ای به رایحه‌های نعناع، برگ ریواس و شراب رام بدهند، درحالی که نت‌های میانی از انبوه نت‌های گل‌فام با محوریت شمعدانی خلق شده‌اند. بستر چوبی نت‌های پایه را هم روایح نعناع هندی، سدر و خس‌خس می‌سازد.

بطری «گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم» همانند ادیشن قبلی‌اش دارای طراحی مدرنی است و توسط طراحان Pininfarine با استفاده از فلز و شیشه ساخته شده است. این ادیشن جدید، شیشه تیره و خاکستری جذابی دارد تا بتواند تناسب بی‌نظیری با بخش‌های فلزی تیره و خاکستری بسازد. این هارمونی زیبا، نشان‌دهنده سرشت غلیظ‌تر و قوی‌تر این عطر است.

حجم

80 میلی لیتر

کشور مبدا

فرانسه

سال ساخت

2009

جعبه

تستر قدیم

,

قدیم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “GUERLAIN – Guerlain Homme Intense EDP گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

حمل و نقل کالا

محصولات پیشنهادی